16 Kasım 2012 Cuma



Bezen heyatimizda yadda qalan, yaxşi və pis gulər olur,və biz oyrəşmişik buna..Amma bəzən bilmədiyimiz həyatin, hekayələrin  icinə daxil olanda,  sadəcə bilmədiyimiz gormediyimiz nə qədər həyatin movzcud olduguna şahid oluruq..Mən həmişə elə bilirdimki pis insanlar, qəddarlar,  , zulm ednələr,  ezab verənlər,    gucsuzlərə gucu çatanlar, sadəcə kinolarda kitablarda olur.Mənə həyatda mehriban, guləruz, vicdanli, hormət etməyi bacaran, ve  insanlara qarşi sevgiylə  rəftar etməyi oyrədiblər.. Mən bilməzdimki bu qədər vicdansizlar var,mən bilməzdimki bu qədər  ƏCLAF insanlar movcuddu..Mən heç vaxt aglamagi bacarmiram o qədərdə,ancaq  hal hazirda ureyimde ele bir duyun varki, o qeder qeribediki bu hiss. Sanki vicdanimin səsi  bar-bar bagirir, sizdə susanlardan, baxib oz həyatini yaşayanlardasiz deyir sanki mənə.

Bir insanin qetline şahid oldug sanki, inanmag cetin olsada bu beledi..Gozlerimizle gormesekde, yaşadig o hisleri..Bir insanin, xeste bir insanin  agrili, ezabli, gunler kecirtmesine, nece goz Yuma biler insan? Eger sebrin, hovselen yoxdusa  gerek işlemeyesen,eger sevdiyin iş,oNlarin qaygisini çekmek deyilse oldurmek ucun  elinden geleni niye edirsən?  Qorxmursan? Cani verenden, yeni qorxmursan ? Xeste Usaglar  bezen bizim hec vaxt doze bilməyəcəyimiz agrilara, əzablara dozurlər.Bəzən gecələr doyulərək yatiizdirirlar, bəzən ac, bəzən tək və tənha, və hec  kəsə dərdlərini deyə bilmirlər.Mən anami isteyirəm belə deyə bilmirlər. Yəni hər şey bu qədər asanddi?  Əlimizdən niyə hecnə gəlmir? Niyə belə insanlar var? Deyəcək hecnə, edəcək heç bir şey yoxdu.. Sadəcə pis insanlarin ALLAH  qatinda cezalandirilmasina dua edirem,ve, ən əsasi ALLAHA siginmaq gelir elimizden. ((Can yanan sabretsin, canı yakan yanacağı günü beklesin. Hz. Muhammed (S.A.V)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder